Sunday mood

 
Gårdagens smarriga höstgryta som mannen bjöd på när vi hade gäster.
Riktigt husmanskost med pressgurka, syltlök och svartvinbärsgelé.
 
 
God morgon sköna söndag!
 
Sitter och försöker få i mig morgonens banapannkaka, men det smakar inte gott!
Jag har provat tidigare med samma känsla, men tänkte att det kanske smakade annorlunda idag.
Men nej - inte för mig.
 
I dag skiner solen härligt utanför fönstret och jag planerar få till en pw efter frukost.
Senare idag ska vi hem till vänner på lunch och eftermiddagen kommer nog bestå av matsedelplanering för veckan, en del matlagning och annat fix här hemma.
Börja förbereda oss för en ny vecka helt enkelt.
Galet vad fort de går.
De där härliga helgerna.


Såå gott det där ser ut. Ha en mysig söndag.

Har också försökt mig på bananpannkaka, det är inte gott. Barnen tyckte det smakade apa, haha.

Ser ut att vara en riktigt smarrig gryta.

Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]