Julledigt

Det blev visst ett litet jullov härifrån.
Vi har njutit för fullt av julen och av att vara lediga.
Umgåtts med nära och kära.
Öppnat ett gäng julklappar och ätit mängder med mat och annat gott.
Men nu är den över och med ens blir jag superless på allt julpynt och julmusik.
Så fort annandagen är över är julen slut för mig.
 
Jag har jobbat i dagarna två, men laddar nu för lite ledighet igen och framför allt för att fira in det nya året tillsammans med goda vänner.
Visst är det härligt när det liksom börjar om igen.
Det vänder och ljuset börjar komma tillbaka.
Ett nytt år med en massa nya möjligheter och roliga saker man kan planera in.
Underbart!
 
Så slut på jullovet och dags att ladda för ett helt nytt år!
 


Ett gott slut på 2015 och ett gott nytt 2016 önskar jag er!
KRAM

Ett nytt år med nya möjligheter :)

GOTT NYTT ÅR till dig och familjen

kramar

Jag önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]