Lite mer

 
Så var vi redo för ytterligare några dagar av ledighet.
Vi har jobbat och grabbarna har lekt loss på frita och förskola i två dagar.
Har gått bra även om det inte varit poppis för grabbsen att efter två veckor med sovmorgon gå upp supertidigt.
Men nu får vi som sagt njuta av några dagar ledigt igen med sovmorgon och lata dagar.
Eller ja - så lat man kan vara ensam med grabbligan.....
 
Det ska i alla fall firas in med sushi (såklart) och så många avsnitt av "Bron" som vi orkar.
Vi är väl antagligen sist med att ha upptäckt denna serie, men det har liksom inte hunnits med tidigare eftersom vi plöjt igenom ett gäng andra serier.
 
Morgondagen inleds med ett härligt step- och styrka pass i 90 minuter innan mannen och jag ger oss ut på möbeljakt.
 
Hoppas ni har en mysig trettondagsafton!


Mysigt och Bron är ju sååå bra

Alltså jag har inte sett ett avsnitt ur bron:) fastnade däremot för gåsmamman,sushi så grymt got ut,kramar

Jag började se ett asnitt av bron och somnade så jag har ännu inte upptäckt den 😂 hoppas ni får en bra ledighet. Kram

Jag började se ett asnitt av bron och somnade så jag har ännu inte upptäckt den 😂 hoppas ni får en bra ledighet. Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]