Energifylld dag

 
I dag har det varit vi tre.
Det är väl ungefär så här det är då.
Mamman försöker frambringa någon sorts ordning och de två struntar fullständigt i det.
De brukar faktiskt vara lite lugnare när inte storebror är med och viglar upp dem ännu mer, men idag hjälpte inte hans frånvaro.
 
Vi tog en tur ner på stan då deras pappa var tvungen att sova efter nattjobb och det var omöjligt att hålla dem tysta. Mötte mamma och hennes man för lunch.
Så fort den var uppäten befann de sig högt och lågt eller brottades på en soffa.
Fulla av energi
Och dålig hörsel.....
 
Eftersom de omsätter en del av den där energin även nattetid så var det otroligt skönt att krypa ner under en filt när vi kom hem igen och slumra bort medan de (för en stund) satt stilla och tittade på en film.
 
Hoppas de kommer hitta något bra att använda all den där energin till i framtiden.
 
Nej, nu ropar sonen som är i boktillverkartagen att han vill ha hjälp med det.
Och jag ska snart svira om för att gå ut och äta med två riktigt fina vänner.
 
Trevlig torsdag!
 


Ohh dessa gånger är siffrorna 1-10 ganska nära tillhands, hehe

Låter mysigt med lunch med mamma, trevlig helg Hanna! Kram

härligt!!!

var kommer din snygga tröja ifrån? kram

Härligt med mycket energi, HaHa!
Tänk om man själv hade haft hälften av den energin :)
Hoppas att ni har haft en fin helg.

Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]