Red lips

 
Plush red från Naked Lips damp ner i brevlådan idag tillsammans med fyra andra produkter i månadens Glossybox (klick)
De senaste månaderna har det inte varit så många av produkterna som fallit mig i smaken, men detta lipgloss gillade jag verkligen. För man kan ju inte ha för många lipgloss.
Eller skor.
Eller väskor.
 
Anyways.
Lite röda läppar att liva upp höstmörkret med som gör entré redan kl 19 nu för tiden.
 
 
Denna onsdag har spenderats i grannstaden tillsammans med en herrans massa paramedicinare från hela Region Östergötland. Vi har suttit ner hela dagen och lyssnat på en mängd presentationer om forskning som bedrivits den senaste tiden. En hel del intressant, men samtidigt lite ovant att sitta stilla en hel dag så man kände sig ganska så mör efter denna dag.
 
Huvudet var så fullt att kvällen inte riktigt gick min väg.
Tappade ägg lite här och var, skar bort en bit av tummen, brände morgondagens frukost och sådana där onödiga saker.
Lika bra att gå och lägga sig.


Men så fint med lite färg på läpparna!

Jättesnyggt!! ♡ Jag passar dock inte i rött...

tjusigt!
alltid lite snyggt med färg på läpparna om man har neutralt smink :D

Så snyggt och du passar så bra i färgen.kram

Så snygg färg!!! Passade dig riktig bra. Kram

så snyggt med röda läppar!!

Du passade jättebra i den färgen, själv kändes den lite för röd för min smak när jag testade den.









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]