Onsdag med fredagskänsla

En ny liten ananas från HM Home.
Finns massor med fint på den avdelningen, men man kan ju inte fylla huset med hur många pryttlar som helst.
Men en liten ananas (som gömmer ett ljus under locket) får alltid plats.
 
Nu har vi nått mitten av (arbets)veckan.
Och trots att vi med det inte är framme vid helgen ännu känns det ändå nästan som snudd på fredag.
I morgon är jag ledig med grabbarna då skolan har studiedag och förskolan planeringsdag.
Frågan är bara vad jag ska sysselsätta dem med.
Förhoppningsvis håller det underbara vädret i sig även imorgon så vi kan tanka lite extra D-vitamin.
Kan verkligen behövas då jag bryskt blivit tillbakaslängd till de där nätterna man hade när barnen var riktigt små och man endast fick uppleva ett fåtal upphackade timmar av sömn.
Men på något sätt kunde man hantera det bättre då när man konstant led av sömnbrist.
Det känns nästan ännu värre nu när det bara händer ibland och man inte är lika van.
 
Så trots ledig dag imorgon kommer det nog inte bli något kvällssudd ikväll.
 
Hoppas ni fått njuta av en härlig onsdag med en massa höststol!
 


Åhh... jag satt faktiskt och tänkte på en sån där ananas idag !
Att den skulle passa väldigt bra som godisskål i vårt vardagsrum.
Jag måste nog kika närmare på dem :)
Kram

Visst är den fin , jag köpte den vita för en tid sedan.
Kram

Så fin den är =D

Ja, men förstår vad du menar, jag är ju där nu, men isabelle sover bra ändå, men man är ju van sedan innan med mer sömn så detta hackade du menar det har man vant sig vid och det räcker liksom, men ja hmm hehe

HM Home har verkligen mycket fint och denna ananas har jag spanat in ett tag :-D Kram

Super fin liten ananas!! å skönt med ledigt imorgon! Hoppas ni får en skön dag tillsammans!

Så himla söt annanas! :)

fin









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]