Mycket måndag

 
Nya ljusslingan som mannen kom hem med i helgen och satte upp ovanför altanen.
Höjer helt klart mysfaktorn nu när mörket kommer tidigare och tidigare om kvällarna.
 
 
Vi har haft en riktigt bra helg och tankat en massa energi.
Så jag tänkte att jag nu hade lite extra av det som resev när en ny vecka drog igång.
Denna måndag har dock varit otroligt dränerande och tröttheten har hängt tung över hela kroppen.
Vet inte om det beror på en väldigt intensiv dag på jobbet, mörkret, hösten, månen eller något annat,
men när jag kom hem ville jag bara stupa i säng.
Egentligen borde jag istället gett mig ut på en löprunda i det ljuvliga vädret och på så sätt tankat på med en massa endorfiner och energi, men barn och hem tillåter inte alltid det som kanske skulle vara bäst för en själv just då.
Så nu ligger jag här i soffan.
Borde egentligen lagt mig för länge sedan, men har liksom inte förmått mig att ta mig upp.
 
Har höga förhoppningar om en bättre tisdag.


du har jättefina bilder :D!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]