Måndag

Vagabond från Scorett.
 
Höstkängorna är inhandlade.
Hade en timme på stan igår innan en lunchdate med finaste vännerna och lyckades avverka i stort sett varenda skoaffär innan jag hittade dem.
Köper ju i stort sett alltid svarta skor, så jag känner mig nöjd över mitt val att vara lite "wild and crazy" och välja ett par bruna istället.
Living on the wild side.
Typ.....
 
Måndag och ny vecka.
Solen har tittat fram efter en otroligt blöt helg och det kändes väldigt positivt.
Håller tummarna att de där 20 graderna de lovat längre fram i veckan verkligen inträffar, för i morse var det inte många grader på plussidan.
Efter jobbet har jag och sonen provsprungit sträckan som han ska springa på onsdag.
Och sedan ville även Theo springa en runda med mamma så det blev en liten vända till.
Matlagning och ett styrkepass medan grabbarna varvade ner framför en film har även hunnits med.
Och så nattning, förberedelser inför morgondagen och snart var måndagen över.
En liten stund i soffan återstår.
 
Och de där kängorna får gärna ligga kvar i kartongen ett tag till.
Jag hoppas på en tisdag i sandaler.


Underbara!

Men så snygga! Jag är också ute efter ett par nya höstskor...har inte hittat några bara !

Såå snygga... jag drar mig också till svarta skor ;-) året runt...

Hur går det med din "olga" träning??

Ha en fin tisdag
Kram Sandra

Snygga!
Hade bruna liknande i fjol men nu är jag på jakt efter likadana fast svarta :) Det ska vara med bouquet-mönster...heter det så?!

Ja ja jag letar vidare ;)

Kram P

Snygga kängor!!

Ohh riktigt snygga =D, ha en toppentrevlig tisdag ni med det som är kvar =D

Så snygga:) kram

Åh vilka snygga skor, de är liiite roligt inför varje ny årstid eftersom de är tillåtet och köpa lite nytt i gaderoben =)

gud så snygga! Härligt med brunt.. Så fräsch färg nu på hösten också!=) Kram

Snygga!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]