Lördagskväll

 
Men vad det har regnat idag!
Höstkänslorna har invaderat kroppen och jag har kapitulerat.
Tänt ljus, tagit på mig en varm kofta och ska snart krypa ner under en filt.
Jag kommer tycka att hösten är mysig.
Bara jag vänjt mig lite vid mörkret och kylan.
Bara jag släppt det där med sommaren helt och hållet.
Då kommer jag njuta av den friska och kalla luften, alla färgskiftningar i naturen och tända ljus om kvällarna.
 
 
Mannen kommer snart hem med sushi.
I kväll ska jag unna mig det.
Efter en dag med en massa regn och sommaren helt plötsligt så avlägsen.
Under en filt, omgiven av tända ljus framför "Homeland".
Det blir en fin kväll det.
 
 
Trevlig lördagskväll på er!


Hösten är mysig, jag älskar hösten, alla färger och den friska luften. Men det är ju när hösten visar sig från sin bästa sida :) jag har också lite svårt att acceptera att det blir mörkare på kvällarna, det är jobbigt. Men man vänjer sig som sagt.

Hösten är här nu ja.. Vi kom nyligen hemifrån ett 27-gradigt Italien så det var kallt när vi kom hem... Hihi! :) Men mysigt att tända ljus och sitta under filt!!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]