Höstladdat

 
I går åkte minstingen och jag till Lager 157 för att ladda upp lite inför hösten till grabbligan.
Vi kom hem med ett gäng jackor, jeans och en massa strumpor nu när sandal-säsongen dessvärre är över.
Inför varje säsong får jag plocka fram stora plånboken då sex jackor oftast ska införskaffas.
En variant till förskolan och så en lite finare som inte är konstant smutsig.
 
 
Det blev dessa quiltade bomberjackor.
 
 
Och så dessa funktionsjackor med tillhörande fleecejackor som får läggas till när temperaturen sjunker ännu mer.
Men än så länge får vi hoppas de klarar sig med bara skaljackan.
Hela september får gärna tillåta det.
 
Söndagskväll och jag har äntligen landat i soffan.
Klockan brukar ofta bli runt 21 innan det inträffar på kvällarna.
Barnen är nattade, allt är förberett inför måndagen och lugnet har infunnit sig.
Vi har haft ett riktigt bra slut på helgen (som gick alldeles för fort).
PW och magträning, lunch hos goda vänner, hemmafix och mys med grabbarna.
 
En söndag i min smak.


Måste säga att Lager 157 har blivit bättre med åren! :D Fått in så mkt fint :) Synd att det inte finns i Norge ;(

Snygga plagg och bra och praktiska

Härligt med lite nytt till grabbarna! Måste också ut och shoppa jackor mm till grabbarna mina. Lager 157 brukar ha en massor fint och ni hittade en del fynd ser jag. Kram

Bomberjackan var supersnygg,skulle vilja ha en själv:)måste ta mig till lager 157 så bra priser.kram

De har bra kläder där och snygga val gjorde ni.

Kram

Supersnyggt!! Hoppas din helg varit toppen :)

Super fina grejjer!! De där skaljackorna har mina tre också - så bra!

Åh vas snyggt! Älskade bomberjackan! Måste åka dit snart jag med!

Kram

Snygga jackor! Kanske skulle ta en tur till Lager 157 någon dag! Gillade framför allt bomberjackorna!
Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]