Härliga lördag

 
Min lilla workout-buddy som höll mig sällskap under förmiddagens träningspass.
Vi valde dock lite olika outfit för ändamålet.
Piké och chinos kändes väl som ett sådär bra val.
Men funkade tydligen.
 
(Och de där golvkombinationerna tycker jag inte heller passar för ändamålet, men det tyckte tydligen de tidigare ägarna. Ska fira deras elimination när nedervåningen får sin make-over. Någon gång i framtiden.....)
 
Har haft en riktigt bra start på denna lördag.
Vaknade utsövd efter en relativt ostörd natt.
Stoppade i mig två ägg och begav mig ut på en löprunda i strålande sol.
Dessvärre var själva rundan i sig ingen angenäm upplevelse,
men med tanke på känslan efteråt är det redan glömt.
Åt en avslappnad frukost framför morgontidningen.
Och brände av ett armpass tillsammans med han i piké och chinos.
 
Efter dusch och fix och piff väntar snart lunch och sedan tar vi med oss grabbsen ut.
En har åkt till farmor och farfar, en ska tillsammans med pappan åka till en leksaksaffär för att spana efter julklappsönskningar och den tredje åker ner på stan med mig för lördagsgodisshopping och leksaksspaning.
Kanske hinner även jag spana lite i någon affär i min smak.
Det vankas födelsedag nästa helg och då måste man ju passa på att titta efter några potentiella önskningar.
 
I kväll tar vi med oss grabbarna på restaurang.
 
Så jag tror denna dag har potential att bli lika bra som den startade.
 
Happy lördag på er!


Här började vi dagen med en lång promenad med hunden jag och mannen. I skogen längs med vattnet, så skön start på dagen. Hoppas du får en fin kväll och att du fick spana i någon affär :)

Vilken liten tuffing!

Hoppas att ni hade en fin helg.

Kram

Tycker det va en riktigt snygg träningskompis du skaffat dig :)
Hoppas resten av helgen blev lika skön
Kram

Haha! Ja det ska börjas i tid ;-)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]