Hamburgeronsdag

 
I dag har det stekts hamburgare för glatta livet.
Fyra hungriga killar som spelat fotboll hela eftermiddagen skulle mättas.
Bara en liten föraning om hur det kommer bli sen.
När vi har tre tonårsgrabbar här i huset.
Då kommer vi nog inte göra annat än handla mat och laga den.
 
Minstingarna i familjen är dock fortfarande ganska så små i maten.
men vi förstår ju att det inte alltid kommer vara så.
 
Veckans tråkigaste dag (enligt mitt tycke) är snart över.
Jag känner mig redan lite piggare från förkylningen och hoppas klara av ett styrkepass imorgon.
Nu är det lite utförsbacke till helgen och även om man verkligen borde njuta lite mer av varje dag,
kan man ju ändå inte låta bli att längta lite till helgen.
Jag planerar att spendera resten av kvällen i soffan och låta kroppen vila ordentligt.
Ska bara förberda allt inför morgondagen först, natta små killar och äta ännu ett mål mat.
Sedan är det soffläge.
 
Trevlig onsdagskväll på er!


ojojoj den tanken har jag också, hur blir det sen med grabbarna ;-) min man äter om en häst utan att öka ett gram, jag undrar fortfarande hur han kan???
Skit med förkylningen, hoppas den ger sig...

Kul att du är nöjd med Olga, jag följer henne på FB, båda mina killar är akuta kejsarsnitt så jag har lite häng vid snittet..

Ha en fin dag
Kram Sandra

ja här äts det massor av våra barn och dom är bara 1 och 7 år haha... så jag undrar också hur det kommer att bli sen i tonåren.

Hamburgare är alltid gott, det hade vi i måndags till middag.
kram

Alltid gott med hamburgare. Har du provat Beer Can Burger? Jag har ett recept på bloggen i kategorin "mat"om du vill testa. Supergott! Lite ner lyx till helgen... Igår va min dotter ute och åt gott. En myskväll ♡

Men så skönt att du känner dig piggare!

Gott med burgare - vi brukar göra det här hemma också å det är alltid lika uppskattat!

Gott ! Hamburgare är middag som alltid "går hem" här också :)

Vad skönt att du mår bättre nu!

Smarrigt med burgare mitt i veckan:)

Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]