Friyay

Vilken härlig fredag det har bjudits på idag.
Halvdag på jobbet.
Glada barn som hämtades tidigt på förskola och skola.
En stund på altanen i strålande sol och sommarvärme medan grabbarna lekte för fullt.
Storhandling och lite shopping.
Mysmiddag med familjen (tacos såklart).
Och nu ännu mera mys i soffan med grabbligan som har näsorna långt ner i popcornskålen.
 
 
När grabbligan har stutsat i säng och lugnet lagt sig ska jag unna mig dessa.
Ni skulle bara veta hur otroligt stor skillnad det är nu vad gäller mitt sockerintag.
Jag har för länge sedan insett att jag aldrig kommer bli av med mitt sockersug helt och hållet, men kämpar verkligen för att minska ner på mängden.
Jag kunde tidigare utan problem stoppa i mig ett halvt kilo lösgodis på en helg.
Själv.
Det kan ju vem som helst räkna ut vad kroppen tyckte om det.
Men det är det slut med nu.
Några bitar lite nu och då kommer jag såklart unna mig,
men jag har lovat kroppen en gång för alla att slippa det där sockerfrosseriet.
 
Så fredagen kommer med andra ord avslutas med ett gäng avsnitt av "Homeland" och några bitar godis.
Ett skönt avslut på en riktigt härlig fredag.
  Fylld med sommarkänslor.
 
 


Det är du helt klart bärs du som tränar så mkt nu!! :) kram ♡

så fin bild på dej söta du
ja du socker gud hahah nä mitt kommer aldrig försvinna :D

hoppas du fick en jtte mysig kväll med godis då =) kram o så hörs vi

Ida

Låter som en perfekt fredag! Här kommer också några godbitar slinka ner i helgen..!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]