Fredag

 
Ännu en liten färgklick som lyser upp i höstmörkret.
Här hemma har jag i stort sett bara orchideer och kaktusar.
Mjuka och vassa.
Varandras motsvarigheter och mina favoriter bland hemmaväxter.
 
 
Åter igen fredag och jag behöver väl inte påpeka att veckan gått otroligt fort.
Solen har strålat och grabbarna har busat utomhus.
En tur till Hemmakväll blev det också där grabbarna hyrde filmer till helgen.
(Att de där firade lösgodisets dag gick mig obemärkt förbi.......nästan....)
När mannen gjorde familjen fulltalig for jag iväg för den sedvanliga matshoppingen inför helgen.
En träningspass för magen lyckades jag också klämma in mellan tvätt och lite mys med grabbarna.
Men nu väntar sängen för de små och mannen och jag planerar att duka fram fredagsräkorna.
 
Trevlig kväll på er!
 


En färgklick helt i min smak !!
Kaktusar är utmärkt inredning som man sällan tänker på :)
Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]