Förkylningstisdag

Favoritblomman som finns överallt i huset.
Så fort någon dör köper jag en ny.
Har så svårt att vänta ut dem och låta dem blomma om.
Men ibland händer det och då känner man sig ju bara så nöjd.
Att man lyckades.
Trots att det förmodligen inte hade det minsta med några gröna fingrar att göra.
 
I dag bröt den ut.
Den väntade förkylningen.
I över en vecka har jag gått och känt att något är på gång i kroppen, men det har liksom inte hänt något.
Förrän nu.
Så ingen träning på ett par dagar nu.
Bara vila i soffan när alla måsten är gjorda.
Och så borde jag såklart komma i säng så tidigt som möjligt,
men oj vad svårt det är.
 
Håller tummarna att det är snabbt avklarat och att jag kan komma igång med träningen snart igen.
 
Hoppas ni har haft en fin och frisk tisdag!


Usch vad jobbigt och du får krya på dig! Kram

Samma här, genomförkyld! Tog en lugn dag igår men jag vet inte om det hjälpte nämnvärt.. Stökat undan det viktigaste på jobbet och ska inta soffan igen tänkte jag. Såå trist när jag kommit igång med träningen, men så här är det alltid för mig. Har dock fått tipset att jag måste äta mer när jag ökar träningen så det ska jag försöka bli bättre på.
Kram och krya på dig!

Nämen hua, krya på dig

Usch då, krya på dej! Jag va hemma och sjuk förra veckan:( kram på dej!!

Orkideer är ju så vackra! Men så svåra att ta han om. Jag förstår inte hur man får dom att överleva :-/

Orkideér är fantastiskt vackra men tyvärr är jag ruskigt dålig på att hålla de kvar i blom ;/
Ja nu är förkylningstider här, har själv varit förkyld ett tag nu men tänkte testa att göra en citrondryck som sägs vara super mot förkylning och välmående.

Krya på! :)

Ja,dessa förskylningstider är i vårt hus med. Dock är det bättre som tur :)
Hoppas du och din familj får en toppenbra vecka. Kram

Åh I feel with ya, är också förkyld hehe! :) Krya på dig!!

Usch då, krya på dig!
Men vad kul att dina magmuskler börjar komma på plats igen...
KRAM!

Krya på dig









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]