Det där med magmuskeldelning

 
I fyra år har jag burit löst sittande överdelar (förutom träningstoppar såklart).
I fyra år har jag haft komplex för min lilla "gravidmage".
Små gravidmagar (och stora med för den delen) är bland det finaste som finns.
Om man är gravid.
Men är man färdig med den delen av livet.
Har man varit gravid två gånger, varav en tvillinggraviditet, och känner att det räcker.
Då vill man inte se ut att vara i 4:e månaden.
Det kan låta ytligt såklart när man ställer det i relation till annat.
Som sin hälsa.
Men min magmuskeldelning har inte enbart varit ett estetiskt problem utan även bidragit till en konstant "uppsvälld" mage som smärtat emellanåt då musklerna inte riktigt orkat hålla allt som ska vara där inne på plats.
 
Nu har jag köpt nya linnen.
Tajta linnen!
Kan som sagt låta ytligt, men det är en enorm lycka för mig.
Att det gick. Utan en operation.
Jag är inte helt återställd och kan nog inte heller räkna med att bli det igen.
Men vilken skillnad det är!
Jag har hittat mina djupa magmuskler och kan jobba med dem aktivt i samband med annan träning och tack vara ett helt nytt kostupplägg har min mage bara svällt upp ett fåtal gånger under de senaste 5 veckorna.
 
Så jag unnar mig att vara lite ytlig.
Köpa tajta linnen.
Titta på mig själv i spegeln i profil utan att känna ett stort missnöje över vad jag ser.
Och inse att hårt jobb lönar sig.
 
Om någon har liknande problem med magmuskeldelning eller vill ha hjälp med sin kost och träning kan jag varmt rekommendera Mamma Fitness PT online-tjänst (klick) som drivs av Olga Rönnberg.
Jag ångrar inte en dag att jag gjorde detta trots mycket slit och tid som man måste vara beredd att lägga på detta. Och nu när de fem veckor jag anmälde mig till är över gäller det att fortsätta på egen hand.
Att förvalta allt man fått lära sig gällande kost och träning och hålla det vid liv.
Det är nog nu den riktiga utmaningen börjar.


Det skulle jag behöva hjälp med =D

HEjja dig bra jobbat!! Förstår att det måste vara en enormt skön känsla! Köp MÅNGA linnen nu å titta dig OFTA i profil i spegeln - det är du värd!

Gud a fin du är!

Vet du .. när ja va ledsen över min mage.. jo den är tjock .. då sa min man det gulligaste... det ska väl synas att det har varit tre barn där i eller ?? det va bra för mej hahah han vet hur man uppmuntras så nu får det va. men va skönt du känner dej piggare att det syns o märks =)
kram o ha en fin tisdag

Härligt att du verkligen nått resultat med ditt slit! Använd nu tighta kläder varje dag! :-)
Kram, kram!

Heja dig! Jag är gravid med mitt andra barn nu och fick mitt första förra året. Då körde jag stenhårt med appen "mamma-mage" Den är också super om än vissa övningar kan kännas meningslösa men i slutändan är det hur värt som helst. Fortsätt med det tighta! 👍🏻🌟

Heja dig! Jag är gravid med mitt andra barn nu och fick mitt första förra året. Då körde jag stenhårt med appen "mamma-mage" Den är också super om än vissa övningar kan kännas meningslösa men i slutändan är det hur värt som helst. Fortsätt med det tighta! 👍🏻🌟

du är ju super fit!
jag måste börja träna nu! va på gymmet idag eftersom jag håller på att flytta så va och snackade med dem på nya stället, ska försöka komma iväg imorgon men hade suttit fint redan ikväll...

Så härligt när man når sina mål. Du ska vara super stolt över dig själv och du ser sanslöst vältränad ut.

Kram

Så himla duktig du har varit/är! Skam den som ger sig

Nu är du väl värd att shoppa lite nytt och tajt :)

Kram P

Heja dig, bra kämpat!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]