Väskan är packad

 
Ja, nästan i alla fall.
Det finns ju alltid lite till att packa.
Särskilt när man inte riktigt vet vad man packar till.
Att vi ska ut och äta imorgon kväll, gå ut och dansa och sova borta är de instruktioner jag fått.
Och att bussen ner till stationen går kl 07:45 imorgon bitti.
Men så mycket mer vet jag inte om denna helg då mannen tänkte fira min födelsedag.
 
Nej, bäst att se över packningen ännu en gång.
Det kan ju vara något mer som är bra att ha med......


Ha en riktigt skön helg ♡ kram Helen

Åååå så spännande! Ha en fantastisk dag och Grattis på födelesdagen

Kram Sandra

Så spännande !!! Ha en trevlig dag och grattis :o) kram

Så roligt!!
Ha nu en riktigt härlig helg, njut i massor & grattis :)

KRAM

Vilken spännande helg för dig då. Grattis till dig och ha en mysig helg. Kram Suss

Då hoppas jag du får en toppen helg och födelsedag! grattis i efetrskott. Kram

Så trevligt, ha så mysigt! Grattis i efterskott!

Hoppas du får en fin helg!

Spännande , undra var det bar av.
Hoppas ni fick en mysig helg
/ Kram

Men så spännande. Hoppas ni haft det riktigt bra!

Så mysigt och grattis på din födelsedag i efterskott, hoppas det blev riktigt mysigt.
Kram

Spännande. Jag hade haft mycket svårt för att packa inför en sådan trip. Kram kram grattis!

Har ju sett på IG att du verkar ha haft en toppenhelg och fyllt år...?! Stort Grattis :)

Kram PIllan









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]