Toppsöndag!

 
Vilken härlig söndag det har varit.
Underbart väder.
Brunch tillsammans med fina vänner.
Lyckliga barn som spelat fotboll med sin pappa mitt bland en massa gula löv.
Storhandling.
En stunds mys i soffan med grabbarna.
Och så avslutades dagen med spontanbio tillsammans med syster.
Helt enkelt en härlig höstsöndag.
 
Och så en söndagens:
Polo Lindex, Jeans H&M, Armband Bud to Rose och Kängor Din Sko.
 
Nu hög tid att dyka i säng!


Ja här var det också varit toppenfin söndag, soligt och trevligt med gofika osv, hehe

Dom kängorna har jag med =D

Ja det är så skönt när söndagarna blir fyllda med härliga aktiviteter och lite ute-tid! Själv har jag ju åkt på världens jäkla förkylning och kan inte sluta hosta. Helgen gick dessutom i jobbets tecken....

Ha en fin start nu Kram P

Låter som en jättemysig söndag ;) Här hade vi kalas och hela huset fullt, men inte fel det heller

Härlig söndag och lika snygg som vanligt :)

KRAM

Härlig söndag!! Och så snygga kläder du har på dig!=))

Snygging så fin du blev i håret:) kramar

Det låter verkligen som bra dagar! Vad fin du är :)

Skön söndag :) finis!

Men va härlgit!! å va snygg du är!

finaste du ..
ja men visst är det gosigt mes söndagar i bland :D :D
hoppas måndagen varit lika så kram

Så härligt det låter med en sån söndag. Vad fin du är.
Kram

Du är ju på bio var och varann dag ;-) jag minns knappt när jag var på bio sist...
Låter som en skön söndag och nice outfit!

Kram Sandra

Vad snyggt håret blev på dig......du passade jättebra i det. Snygg outfit med :o) kram

Vilken härlig söndag! Och förresten, supersnygga byxor! :)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]