The Cut

 
Nästa vecka är det dags att äntligen gå till frissan.
Mitt lilla risiga barr behöver verkligen en riktig uppfräschning.
Är lite sugen på en axellång page, men frågan är om jag kommer våga.
Jag är ofta sugen på att göra något nytt, men det slutar ändå alltid med samma resultat när jag väl sitter där i stolen.
Så vi får väl se om jag har "the guts for some cuts" på onsdag.


Men ni, vad säger ni om fredag?!
Nu drar vi igång helgen tycker jag!!
 


Chockera och variera ;-) älskar känslan när man går
Ifrån frissan!
Trevlig helg
Kram Sandra

Klart du ska köra på page:) det är så snyggt kramar

Det är verkligen snygga frisyrer! Kram

Frisyren högst upp till vänster är min favorit! SÅ fint! Kram

Jag har ju typ den längden som bild 4 högst upp och trivs bra med det, klippte ju av det en bit i våras, innan hade jag till nedanför axklarna, men det blir lite tuffare med kortare tycker jag, men ibland saknar man att kunna göra lockar på ett visst vis, för det är svårare i kortare samt att man kan sätta upp det mera på ett visst vis, men kör säger jag

Såå snyggt! Hoppas du blir nöjd!

N

Såå snyggt ju :D

Go for it! Det är bara hår och det kommer växa ut igen! Själv hade jag kortare än axellångt för två år sedan, och nu går det hela vägen ner till midjan så det tar inte lång tid :)

så snyggt, jag ville ha det men blev tyvärr inte alls som jag tänkt mig :/

Var gärna med i min tävling man kan vinna en massageolja, direkt länk så du hittar till tävlingen http://nouw.com/LindaLinnros/tavling-hos-mig-20913958

Jättesnyggt!

hoppas det går bra hos frissan

må så gott i fortsättningen utav helgen kram

Heja heja, alltid kul att testa på något nytt! :) Har själv haft några av de bilderna som inspobilder :)

Hoppas helgen har varit bra :)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]