Tavlor på plats

 
Sitter och tittar på Grey´s genom grumliga och tårfyllda ögon.
Det där programmet kan fortfarande få mig att storböla.
Hjärtat värkte lite extra mycket ikväll då det handlade om en tvillingförlossning som inte gick så bra.
Två små sjuka bebisar där man var tvungen att välja vilket av barnen som skulle få överleva genom en donation.
 
Är så otroligt tacksam över att min graviditet och förlossning gick så bra med tanke på den ökade risken vid en tvillinggraviditet.
Två små underbara killar med helt skilda personligheter och utseenden, men ändå så tajta då de i stort sett alltid är tillsammans.
Stannar upp lite extra nu för tiden varje gång jag går upp för trappen och tittar på mina fina killar.
Alla tre såklart.
 
I helgen ägnade jag nämligen lite tid åt att spika upp ett antal foton jag framkallat på våra härliga killar.
Olika foton som alla har olika minnen kopplade till sig.
 
(Och ser nu väldigt tydligt vad som skulle behöva göras med luckorna i trappen. Tänk att man knappt ser det när man går förbi dem varje dag. Men lite vit färg skulle nog inte göra skada....).
 
I vardagsrummet åkte även två nya tavlor med motiv från Fotografiska upp.
 
 
Skönt när man får sådan där gjort som man hela tiden lyckas skjuta på framtiden.
Nu ska vi bara försöka få tiden (och ändan ur) för att göra färdigt i sovrummet och byta ut våra stolar till matsalsbordet.
Vitmålade stolar med ljusbeiga dynor klarade bara 5 år (tillsammans med de där tre underbaringarna).
Nu har de gjort sitt.
 I alla fall utseendemässigt.
 
I morgon väntar en halvdag på jobbet och sedan tar jag höstlov!


Oj va fint det blev! :D

Så fint du gjort jag har svårt att få till det när det är många ramar,skulle också behöva fylla väggarna med tavlor vi har det rätt så vitt här:) kram

Så fint du gjort med fotovägg. Jag håller på med en på vår övervåning fick äntligen skickat iväg fotona till förstoring.
Kram

ja detn serien kan verkligen beröra och förstår att det kändes extra idag

Så fint det vart

Å vad snyggt! Älskar svartvita foton! 😊 Kraam

Så snyggt med en massor tavlor sådär!! :) ha en fin helg. Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]