Sweet Sunday

 
Den där lilla extratimmen som utlovades i natt kom, men fick inte upplevas här hemma.
För det struntar mina grabbar fullkomligt i.
Jag tycker inte att de mörkare eftermiddagarna vi nu väntar vägs upp av den där extra sovmorgonstimmen
- en morgon.
Särkilt inte när man inte ens får uppleva den, utan bara de mörka kvällarna.
Den där tidsomställningen har jag länge tyckt att vi ska skippa.
Jag röstar för sommartid året om!
 
Vi ser i alla fall ut att få ännu en vacker höstdag.
Solen strålar på alla färgglada löv som nu börjat fylla gräsmattorna.
Planen för söndagen är än så länge en härlig brunch tillsammans med fina vänner och storhandling.
Annars är dagen väldigt oplanerad.
 
Nej, dags att svira om och bege sig ner på stan för en välsmakande och mysig brunch!
 


Håller med dig! Om något borde man ställa fram kl på vintern så det upplevs ljusare lite längre!

Tycker också att man kan skippa att ändra klockan :)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]