Pre-weekend

 
Vilken underbar höstdag vi har fått njuta av idag.
Så fort arbetsdagen var över skyndade jag hem för att snöra på mig löparskorna innan solen skulle försvinna.
En otroligt frisk och härlig runda trots att benen kändes blytunga.
Flera gånger kändes det som om jag skulle vara tvungen att stanna, men varje gång försökte jag ta några extra djupa andetag för att fylla lungorna med den där härliga höstluften.
Och då trampade de där tunga benen på i några kilometer till.
Allt går med lite vilja och frisk höstluft!
 
Och nu när jag sitter i soffan har bästa känslan infunnit sig i kroppen.
Benen är inte längre blytunga utan bara skönt trötta.
Och en liten lyckokänsla pirrar i kroppen av det i morgon är fredag.
Av att ännu en härlig helg väntar runt hörnet!
 
Hoppas ni har en skön torsdagskväll!
 
 


Låter ju jätte härligt. Underbart när man varit ute och sprungit och sen kan sätta sig i soffan efter en skön dusch. Oftast nöjd, trött och samtidigt energifylld.
Hoppas att du får en lika härlig fredag :-)

Bästa, när man har gjort det där tunga passet och man känner sig så jädrans nöjd. Ha en toppenhelg. Kramisar Tina

Den här hösten har verkligen varit fantastisk att springa i! Jag längtar till mitt nästa löppass, hoppas kunna trycka in ett på söndag.
Skön fredag önskar till dig!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]