Min helg

I lördags gick vi upp tidigt för att åka ner till stationen.
Jag hade fått ett fåtal packningsinstruktioner kvällen innan och efter några ledtrådar insåg jag snart att vi skulle åka till Nyköping.
Staden dit jag pendlat under nästan ett års tid och inte då upplevde som den mest spännande metropolen precis.
 Men det var inte där vi skulle stanna. Istället blev vi upphämtade av goda vänner på Nyköpings station och resan fortsatte upp till Stockholm.
Där möttes vi av strålande sol och så snart vi checkat in på hotellet bänkade vi oss på en uteservering i Kungsträdgården för lunch.
 
 
Så ljuvligt att kunna sitta ute och äta i början av oktober.
Sedan gjorde den kvinnliga delen av sällskapet stan och den manliga Vasamuseet.
Alla glada, alla nöjda.
 
Dagen fortsatte med bubbel på hotellet innan vi begav oss till Jamie´s Italian Restaurant där jag åt en rktigt god "superfood salad".
 
 
Mätta och belåtna begav vi oss sedan ut för att göra Stureplan.
En massa skratt och tokerier förde oss till slut till Berns salonger där vi avslutade kvällen på dansgolvet.
Och vill ni veta var världen bästa DJ befinner sig så är det där.
Jag dansade tills jag knappt kunde stå på fötterna längre (mest dock pga av höjden på klackarna), men det var det helt klart värt.
 
Innan vi återvände hem på söndagen hann vi såklart med en god hotellfrukost och lite mer shopping.
Efter en sen lördagskväll och alldeles för tidigt uppvaknande på söndagen (tack för det inbyggda väckarklockan!) var jag ganska så trött när vi åter landade i Norrköping.
Men mycket nöjd, glad och fullpumpad med en massa "må-bra-endorfiner".
Söndagen avslutades tillsammans med familjen på bästa sätt.
 
Helt enkelt en födelsedagshelg helt i min smak som inte kunde blivit bättre.


Men ohh så härligt, ska man unna sig =D

Vilken fantastisk överraskning!
Kram

Vilken trevlig helg och kul att bli överraskad! Det var ett tag sen man röjde på dansgolvet ;-) den där inbyggda väckarklockan finns hos mig med... Typiskt när man har möjlighet att sova ut

Kram Sandra

härlig bild!

Vilken härlig överraskning. Härliga bilder!!! Kram

Härligt:))









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]