Kvällskonsert

 
Grabbarnas senaste idoler är Kizz.
Det varierar ju ganska så mycket det där.
Allt från Mora Träsk, Trazan & Banarne, Samir & Victor till Iron Maiden.
Men det är väl bra att de har en bred musiksmak.
 
 
Nu är det alltså Kizz som gäller för hela slanten och ikväll har de rockat loss ordentligt.
Alla grabbar - inclusive den äldste (dvs min man).
 
 
Mammas Glossyboxar fungerar alldeles utmärkt som trumset.
Och det är väl tur att jag kan bidra med något då jag inte är någon fena på varken gitarr, trummor eller Gene Simmons-sång.
 
Förutom kvällens rockkonsert har tisdagen passerat ganska så obemärkt.
Heldag på jobbet, matlagning, mys med grabbarna, en massa tvätt, nattning och så en stund i soffan.
En helt vanlig tisdag med andra ord.
Men de dagarna är ju också livet och det gäller att ta vara på de små guldkornen när vardagen tar över.
 
Som en spontan rockkonsert innan läggdags.
 
 


Ha ha, härligt! Älskar spontana konserter eller varför inte köksdisco!
Tycker att det är toppen med bred musiksmak, det har jag också :-)
Önskar dig en bra dag!
Kram

Ohh det svänger dude =D

åhh men åh så goa de e ..
alltås ja här va det fotbollsturne här igen här om dagen inte dåligt det heller.

kram o trevlig helg









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]