Inspiration

 
När jag fyllde år hade jag önskat mig ett gäng böcker fyllda av inspiration.
Både vad gäller träning och kost.
Har den senaste tiden verkligen fått ett stort intresse för hälsosam kost och slukar både bloggar och instagramkonton som berör detta.
 
 
Sen måste man såklart sålla och välja ut vad som passar en själv bäst.
Men det är riktigt roligt att ha återupptagit matlagningen igen där jag verkligen inte varit särskilt aktiv de senaste åren pga min man som stått för den delen här hemma vilket han fortfarande gör till stor del då barnen inte är lika förtjusta i alla nya maträtter som testas här hemma nu.
Men förhoppnigsvis kommer även de våga prova lite nya rätter och smaker med tiden.
 
 
I dag fanns inget utrymme att åka iväg till gymmet då det var mannens tur att träna och ett gäng måsten skulle prickas av. Då får man istället försöka klämma in lite hemmaträning där det passar.
Som under tiden Bolibompa rullar på Tv´n.
Ett tufft magpass ur min nya bok som jag med säkerhet kommer använda mig av många fler gånger.


Gud så härligt med en massa positiva böcker :D Ska kolla närmare efter dessa nästa gång vi handlar.

sv; åhh tack:D! kul att du tycker de!

Åh vad duktig du är. Jag måste försöka vara mer nyttig. Ha en trevlig helg!

Vilka bra böcker och speciellt träningsboken! Kram

Men vilka härliga böcker!! Kul med lite inspo som en extra boost!

duktiga dej !!

nää usch inte ja heller avskyr rusk kyla vinter höst blåst . brrrr så kallt idag o nästan frost

ha en fin fredag kram

Älskar att bläddra i sådana böcker!

Kul med ny inspiration!
Trevlig helg:)

Vilka fina presenter!
Här blir det också en hel del hemmaträning.
Kram och trevlig helg!

Gillar Pt-Fia någon jag rekommendera är Olga Rönnberg med, hennes senaste bok har jag hört ska va bra. Jag har Perelli men tyvärr inte hunnit läsa den än, Kristin Karspessens receptor ska va bra hat jag hört... trevlig helg fina du ♡

Tycker också det är kul med träning och hälsa!

Bra böcker! :)

Skulle verkligen behöva lite inspo för att komma igång med träning, så jag ska allt kika på de där böckerna. Ha en härlig helg. kramisar Tina









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]