Finfredag

 
Förutom det otroligt fina vädret med underbar temperatur som denna fredag bjudit på har vi även satsat på att göra sonen ännu lite finare.
Med turkost glittrande nysnaggad frissa lämnade han salongen med ett stålande leende.
Grabbarna går hos en jättegullig tjej som nyligen bytte salong och vi följde genast efter.
Grabbarna har avverkat ett gäng frisörer, men jag har aldrig upplevt någon som varit så noggrann när de klippt killarna som denna tjej.
(Ja, det skulle väl vara om de gick till min frisör då, men hon är inte så lätt att få tider hos).
 
 
På tal om min frisör så besökte jag ju henne i veckan.
I fyra timmar.
Slår man upp noggrannhet i en ordbok så står nog hennes namn där.
Och har man den egenskapen tar det ju tid.
I alla fall så åkte en stor del av håret av och jag gick därifrån med en lite längre page.
Otroligt välbehövlig, men väldigt ovant.
Kan inte säga ännu om jag trivs med det eller ej.
Behöver nog en liten invänjningsperiod.
 
Men nog talat om frisyrer och noggranna frisörer.
Fredagsmyset är i full gång här hemma och jag tänkte åla mig ur de tajta jeansen, hoppa i mysbrallorna och göra grabbarna sällskap i soffan.
 
Bara njuta i fulla drag av fredagen och den kommande helgen.
 
Trevlig fredagskväll på er!


N

Tuff liten kille :D

cool kille med cool färg,4 timmar? tyckte jag satt länge med två timmar haha ville också ha en kortare page men det blev inte så denna gång och jag letar febrillt efter en bra frisör är sällan helt nöjd.kramar









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]