Biomys

 
De senaste dagarna har jag varit på två olika förhandsvisningar.
I söndags var jag med sonen och tittade på "PAN".
En riktig äventyrsfilm som höll sonens uppmärksamhet i ett järngrepp i nästan två timmar.
Historien om hur Peter blev Peter Pan.
När han var god vän med (en riktigt snygg) Kapten Krok och de hade fullt upp med att kämpa mot Kapten Svartskägg (Hugh Jackman). Hur de två sedan kom att bli ärkefiender förtäljde dock inte riktigt historien.
Kan dock varmt rekommendera denna film till både stora och små.
En perfekt höstlovsfilm!
 
 
 I går bjöd Sf´s bioklubb på medlemskväll vilket innebar förhandsvisningen av "En underbar jävla jul" och en massa popcorn.
En lite banal story på någotvis men som ändå berörde de fördomar som fortfarande finns hos många.
Helt klart ett relationsdrama dock i lite mildare form än "Tomten är far till alla barn", men som bjöd på många dråpliga skratt och helt klart förgyllde vår kväll.
Skulle dock kanske inte rekommendera den som årets julfilm.
 
 


Inte fel att gå på förhandsvisning...
Hoppas att sonen mår bättre och att du inte åker på ngt

Kram Sandra

åh va kul !
Julfilmen hade jag biljetter till, men eftersom jag jobbade kväll fick mamma och pappagå istället.
Att jag ska se den råder dock ingen tvekan om.
Jag har flera filmer på min "att se" lista den närmsta tiden så det är väl bara at skaffa barnvakt och köpa biljetter :)
Kram

Så mysigt med förhandsvisning och tack för tipsen.
Kram

Mysigt med bio :) Tack för tips!! Vi var på Everest för nån vecka sen- klart sevärd! Kram

Ohh den sistnämnda kanske man skulle se då, verkar ju ge en skratt =D

Pan filmen får nog bli till att se med pojkarna :) tack för tipset!

Den där sista filmen vill jag verkligen se och tack för tipset :-D Kram

Denna filmen vill jag också se! Den verkar såååå bra :) Kram

Mysigt med bio, känns som evigheter sen jag var iväg på bio!

Rösta gärna på min blogg på besökstoppen (Elenalouise), skulle bli så glad!
http://bloggar.xn--beskstoppen-tfb.se/
Röstningen finns lite längre ned på sidan och sen till höger!

En underbar jävla jul skulle jag vilja se! Pan verkar ju riktigt bra den med. Själv ska jag följa med på Star Wars filmen som kommer nu. Huh! Hur ska jag stå ut? Inte alls min typ av film. Men vad gör man inte för gänget ;) Kram

Ja Kapten Krok är fin :) men Garrett Hedlund har ju svenskt påbrå så det är säkert därför ;)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]