Veckans blogg

Det har varit lite tyst här inne i veckan, men det har verkligen varit en otroligt orkes- och energilös vecka.
Har återvänt till jobbet nu i slutet av veckan, men så fort jag kommer hem vill jag bara dåsa bort i soffan.
Längtar så till att orken ska återvända så jag kan komma igång med träningen igen.
För visst är det så att man aldrig längtar så mycket efter att få träna som när man inte kan......
 
Men något som däremot skulle göra mig jätte glad i detta trötta november-töcken är om ni vill gå in på Besökstoppen och rösta på min blogg som där blivit nominerad till "Veckans blogg".
 
Klicka HÄR och skrolla ner på sidan så kan ni rösta nere i högra hörnet.
 
Hoppas ni haft en härlig torsdag så hörs vi snart igen!
 
 


Ja orken finns tyvärr inte alltid där, längtar oxå efter träning! Kram

Krya på dig och har röstat

Nu har jag röstat :)

Jag har röstat på dig!=) Ha en fin helg. Kram

Gud så kul att du blivit nominerad, kommer självklart att rösta :)

usch rara du hoppas verkligen du piggar på dej
har redan röstat på dej ::::D

ha en fin lördag o mera krya på kram

Självklart ska jag rösta på dig! Kram

Jättefin bild på dig! :)

Röstat! Och det ser ju lovande ut :-)
Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]