Tisdagsstatus

 
Ett glas vatten och Ellen på TV.
Mycket mer spännande än så blir nog inte denna tisdag.
Jag har legat däckad nu i några dagar med en kropp som bara strejkat helt och hållet.
Frossa, ont i kroppen och orkeslös.
I dag har jag i alla fall bytt sängen mot soffan och börjar se en ljusning.
Blir så rastlös av att bara ligga ner trots att kroppen inte tillåter annat.
Är i stort sett aldrig sjuk och när jag väl blir det blir jag jätte frustrerad.
Allting blir fel.
Alla vanor och rutiner.
Maten och träningen och allt det där som man bara vill ska flyta på.
 
Men nog ältat om det.
Solen strålar för fullt och bidrar till en liten humörhöjning i alla fall.
 
Hoppas ni har en solig och fin tisdag!


Usch, ja inget kul att vara sjuk och inte orka det man vill.
Kram på dig o krya på dig.

Ellen är ju så kul!

usch din stackare...
Visst känns det som en oändlighet att hitta tillbaka till sina rutine när man är sjuk, värst är nog träningen (tycker jag) när man är sjuk...

Krya på dig
Kram Sandra

Det låter inte roligt och du får krya på dig! Kram

Krya på dig <3

Men vännen krya på dig!!!

oj oj inte kul för dej heller krya på .

min sjukling undrar ja hur det e me här när hon ska lägga sej munnen går i ett o får inte tyst på den åhh mina öron =)!

har oxå haft ont i kroppen o migrän liknade hela dagen o sovit dåligt men ja vi får väl se hur det blir me mej kram

vad trist, krya på dig!

Krya på dig! Hoppas du känner dig bättre idag ;)

Hoppas du mår bättre idag stor kram och hoppas solen lyser vidare idag.

MIn nya blogg

Usch, krya krya!

Å vad trist! Här kör vi lite sjukliga också men inte på din nivå! Många krya-på-dig-kramar!

Som sagt allt blir fel när man blir sjuk och man kommer ifrån rutinerna. Hoppas du mår bättre. Kram

Hoppas du piggnar till snart!

Krya på dig!

Usch vad tråkigt!!! Krya på dig, kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]