Mot en ljusare tillvaro

När det där mörkret känns lite väl mörkt både i hjärtat och utanför fönstret får man försöka fokusera på det positiva för en stund.
Se fram emot en ljusare tid på året då alla adventsljus och stjärnor snart tänds och kanske till och med lite vit snö lyser upp.
Jag älskar advent.
Och varje år blir jag sugen på att investera i någon ny ljusstake.
Jag har faktiskt redan inhandlat två stjärn-ljusstakar från Madam Stoltz (klick).
En större och en lite mindre stjärna som den på bilden ovan.
Är även sugen på en ännu större som kan få agera adventsljusstake.
Kan mycket väl bli så att även denna får flytta hem till oss.
 
 
Ni får jätte gärna fortsätta att rösta på mig på Besökstoppen till veckans blogg.
Det går att lägga en ny röst varje dag.
Ni klickar HÄR, scrollar ner på sidan och röstar på "Glamourwannabe" nere i högra hörnet.
Tack snälla ni som redan röstat!


Längtar efter pynt nu. Liknande den översta ljusstaken har jag i brons. Klart att jag röstar på dig, kram

Så klart jag röstar på dig, och många gånger=) Kram

Klart jag har röstat på dig, håller tummarna, kram

Så fin har röstat

Så fin har röstat

Då måste jag in o rösta på dig:) kramar

Men så fin ljusstake, så så vacker! :) Kramar tjejen!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]