Måndag

 
Ljusen är tända.
En god lax- och räksallad har landat i magen.
Och jag har landat i soffan efter ett riktigt tufft tabata-pass.
Så där skönt trött i hela kroppen.
Ny vecka och ny månad är inledd.
Inte min favoritmånad precis, men den kommer antagligen gå fort och innan vi vet ordet av är det första advent och en av de bästa högtiderna på året.
Så det gäller att inte hänga upp sig för mycket på novembermörkret utan istället se fram emot vad som snart kommer.
 
Hoppas ni har en bra start på veckan.


Åhh fint ljus !! vart har du hittat det ?
Ha en skön dag ! Kram

Det är ju så att November är väldigt ogillad av de flesta. den är mörk, grå och bara är. Eftersom jag fyller år har jag från barnsben tyckt att jag måste "försvara" min månad hahahah. Jag tar tillfället i akt att tända brasa och ljus, mysa under filt med nära, titta på film och njuta av lugnet. Jag förstår att det kan kännas tråkigt och mörkt, men plocka fram de du gillar av månaden så komemr det kännas bättre ;) och ja snaaaart är det ju advent..Kram

Vad fint! :)

Ohh vi åt också lax igår =D

Låter härligt :)

längtar massa till advent och och ja ljusen är tända här var dag älskar det !!

nov är en tråkig månad egentligen men vi har massa att fira o som du sa .. det k ommer gå fort. kram o fin fredag

åh det där ljuset luktar så gott!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]