Mammashopping

Den senaste tiden har det shoppats en hel del till grabbarna.
Mycket som behövs inför en ny säsong och det går självklart före.
Men igår passade mamman i familjen på att unna sig lite.
Jag har desstom sålt en hel del kläder och skor vilket befogade lite nytt ännu mer.
 
Silvertopp med höga slitsar från H&M, Svart topp med utskurna ärmar från Vero Moda, Lipgloss från Make Up Store, Spetsponcho från Kappahl, Chilichoklad från Åhléns, Marmorbricka från Lagerhaus, Topp med min favoritkrage från Cubus och Doftljus Victorian från Haga Hem.
 
 
Som vanligt en massa svart men med några diskreta färgklickar som detta lipgloss.
Älskar Make Up Stores lipgloss.
Älskar att gå in i deras lilla stilrena butik och prova olika färger i oändlighet.
Dock brukar jag inte vara så djärv när det kommer till färgerna, i alla fall inte så här års.
 
 
Och så lite dubbelgod mörk choklad såklart som jag precis provsmakat när jag ligger här i soffan en grå söndagsförmiddag med "Så mycket bättre" på TV4play och njuter av stillheten här hemma.
 
 
Den nya ljuset står på vardagsrumsbordet och doftar svagt.
Jag hade helst inhandlat "Sense of New York" då den staden ligger mig varmt om hjärtat medan jag däremot aldrig har besökt Paris, men doften fick avgöra. Och "Sense of New York" föll mig inte riktigt i smaken.
För mig doftar New York varm luft med brända mandlar.
Trots att det nu är 19 år sedan som jag spenderade varje söndag i den underbara staden minns mitt doftsinne exakt hur den där staden luktar.
Eller i alla fall hur den luktade då.
För 19 år sedan.
 
Nej, nu ska jag börja min söndag på riktigt.
Efter en lugn och skön start väntar nu ett gäng "to dos" innan vi ska hämta hem grabbligan som har sovit över hos morfar och hans fru medan mamman och pappan spenderade gårdagen tillsammans med goda vänner.
 
Invigde både topp och liploss på gårdagens "Dinner and a movie".
 
Trevlig söndag på er!!


hehe här är det strax dags för mammashopping, jag tänkte uttnyttja HM 25% alltid ngt och jag såg en stickad/väst topp på HM..
Mycket snyggt du shoppat...

Kram Sandra

härligt med lite shopping!!

Vackra du! Hoppas att ni hade trevligt :-)

vilket fint halsband:D! <3









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]