Lite extra kärlek

 
I dag överraskade mina hjärtan mig med rosor och choklad levererade till jobbet.
Lite extra kärlek och uppsakttning är inte fel en novemberdag som denna.
Mycket uppskattat såklart.
Och gott.
 
 
Har redan smakat på de goda pralinerna och ska nog unna mig några fler efter kvällens träning.
För vet ni vad?
Om man äter choklad som köpts av kärlek lämnar den inga avtryck på kroppen.
Bara i själen....
 
Och denna novemberdag skulle bli ännu bättre om ni ville hjälp mig att rösta fram min blogg till "Veckans blogg" på Besökstoppen. Nu är det jätte jämnt och jag behöver verkligen era röster.
Klicka HÄR och gör min dag genom att rösta på "Glamourwannabe" längst ner på sidan i högra hörnet.
 
Nej - dags att dra iväg till gymmet för lite Soma Moves!
 


Ååååå så gulligt... vackra rosor och choklad en fin kombo :-)
Jag har röstat, nu håller jag tummarna för dig...

Kram Sandra

Men å vad fint! Och vilket toppenbra talesätt :-)
Kramar

Men så underbart gulligt gjort av dem!! En sån härlig gest i novembermörkret!
KRAM på dig!

Men så rart, så fina =D. Ja tycker också det är ok att smygstarta lite, kanske inte ta fram det tomtigaste gardinerna och så kanske, men ja lite adventpynt

Är det födelsedag? åh ljuvliga.

japp nu har ja röstat igen o igår så det går nog bra för dej =) '

fin onsdag kram

Vad gulligt av dem att de skickade lite kärlek till dig! Kram

Men åh så fint!

Men vad gulligt!!
Klart jag röstat, såg att du var nominerad;)

Kram

Åh va gulligt av han! :)

Men vad gulligt gjort ;)

Så gott med lite choklad :)

Oj, så gulligt. Sånt värmer och betyder mer än vad man tror.
Kram

Åååå vad gulligt!!! ❤❤❤
(Klart jag röstat!)

härlig röd ros :D









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]