Lite bättre

 
Nu har mina ljusstakar från Madam Stoltz kommit på plats och härliga ljus med doft av julen.
(Inhandlade på Haga Hem).
I kväll ska jag nog ta mig an alla stakar och stjärnor som ska upp i alla fönster.
Skulle inte skada med några små flingor av snö också för att stämningen ska bli på topp.
Men man kan ju inte få allt.
Och just nu bjuds vi på en grå och trist himmel med några stänk av regn.
 
Men inte ens vädret kommer kunna rubba min adventuppladdning.
Har smugit i mig några skumtomtar till förmiddagsfikat.
Det är ju fördelen med att vara vuxen.
Är man liten och sjuk får man dessvärre bara kalasa loss på en mix av Alvedon och Ipren.
 
 
Men vår lille sjukling är bättre idag.
I går ville han bara sitta i en famn och gråta stora tårar med jämna mellanrum då örat värkte olidligt.
Sjukvårdens rekommendation är att låta det läka ut av sig själv, vilket jag i och för sig tycker är bra.
Men såklart jobbigt för vår lille kille.
I dag är dock en bättre dag och vi håller tummarna att det fortsätter så.


så fina ljusstakar! :)

Ohh så mysigt satt upp mitt häromdagen, blir så mycket mysigare ju

Vad fint du fixat! Gillar verkligen dem ljusstakarna, har oxå sneglat på dem ;) kram

så snygga ljusstakar!!=)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]