Glitter & Paljetter

Från Bik Bok (klick)
 
Vad jag älskar den här tiden på shoppingåret.
När butikerna fylls med en massa härliga festplagg i glitter och paljetter.
Det tråkiga novembermörkret glöms bort för en stund och ersätts istället med tankar om tillfällen då dessa plagg skulle passa utmärkt att bära.
Så bra att de faktikskt bara måste inhandlas.
 
 
Dessa klackar från Din Sko (klick) har jag provat flera gånger,
men det har inte hjälpt.
Mina fötter har inte någon av gångerna upplvet dem som särskilt bekväma och jag har fått ge upp drömmen om att piffa upp en svart outfit med ett par glittriga pumps.
I alla fall tills jag hittar några bekvämare.....
 
 
Glittriga toppar från H&M (klick) som jag nog ska spana lite extra efter om jag råkar ramlar in där i helgen.
För vet ni vad?
Det bästa botemedlet mot en grå och trist novembermånad,
det är lite glitter och glamour i tillvaron.
 
Så mer paljetter åt folket!!


Åh ja - HURRA för mer glitter och glamour i vardagen !! :)

så snyggt!

Åh vilka snygga plagg och skorna är verkligen läckra :-D Kram

ja men visst är det fint!! ja e väldigt dålig på att använda dem kanske inte så ofta ja använder dem heller =)
men dint e det ju .. alltid =)

massa snygga saker.
jo tack ska ha jobb helg så känns alltid sådär innan men nu idag va skönt kram

Glitter och paljetter gör verkligen vilken outfit som helst snyggare nästan :)

Så fint med paljetter :)

Tack så mycket, =D, ja riktigt snyggt

Men va snyggt!! Jag är sååå feg när det gäller paljetter - måste våga mer!

Åh så mycket fint, får verkligen nyårsfeeling :)

men ååhh, så snyggt!!

Många läckra grejer! :)

Åhh så snyggt! Jag var på bik bok häromdan o hittade lite snyggt

Ja mer glitter o glamour särskildt denna årstid.kramar

Härligt med glitter!
Hoppas att du har en skön helg framför dig!
Kram

ölskar occkså när det kommer in glitter i höstmörkret!!!=)

oj oj så mycket snyggt. det behövs lite glitter nu

Kram

Bra när man kan glömma bort novembermörkret med lite glitter :)

SÅ snyggt! Mer glitter, glam och paljetter till folket ;)

Tipsar om att Deichmann har en typ av gelsula som bygger upp i pumps... dvs det blir aningen mer ergonomiskt och inte heller så hårt för foten, billiga och kan flyttas från sko till sko... har köpt på mig ett antal :)

Tipsar om att Deichmann har en typ av gelsula som bygger upp i pumps... dvs det blir aningen mer ergonomiskt och inte heller så hårt för foten, billiga och kan flyttas från sko till sko... har köpt på mig ett antal :)

hoppas du haft en fin helg. önskar en bra början på nya veckan

hoppas du haft en fin helg. önskar en bra början på nya veckan

Så mycket snyggt!!!

Ja!! Mer glitter till folket!
Kan inte få nog av alla snygga festkläder som finns i butikerna just nu :)

Hoppas att du mår bättre idag!

Många kramar

Gud så snyggt, älskar paljetter och glitter!! :)

Ja absolut är det kul en sådan grå månad. Vi har 3 kalas så vi håller oss igång med festande och mys. Kram

åh va fint allting:D älskar när de glittrar hehe! <3

Men hur sexy var inte den guldkjolen då me likeee :) hoppas du haft en fin vecka so far.

Idag har jag badrumstips på bloggen :)

LOVE Maria Inredning - it's Swedish for decor

Åh så fint! Jag älskar verkligen glitter!









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]