Ny design

Jag känner ett stort behov av att ändra min design på bloggen nu när jag tagit lite nya tag med bloggandet.
Har haft samma design i ett par år nu och känner att det är dags att förnya mig.
Har tidigare anlitat annaform som jag varit jätte nöjd med, men hon verkar inte vara aktiv längre.
 
Så nu undrar jag såklart om Ni har några förslag på någon duktig webbdesigner.
Kanske någon Ni själva har anlitat?
 
Bild från i morse innan jag lämnade barnen på förskolan.
 
Vilken underbart ljuvlig start på dagen det var som fyllde hela kroppen med välbehagskänslor.
Alvin utbrast: "Mamma, jag älskar morgnar när solen skiner".
 
Och jag håller fullständigt med.


Jag tycker Linda om gjorde om min design är toppen:)
Bara ett tips och hon finns länkad på min blogg.
Kramar

jätte härlig bild. Har oxå känt för förnyelse samtidigt som ja gillar min .. svårt det där :)

Ha en fin eftermiddag kram

Jag älskar dom där soliga men lite kyliga mornarna..
Sorry, inga förslag

Kram Sandra

Jag är också sugen på att ändra i min blogg. Kul med nytt ibland. :)

Alltid kul att förnya sig lite :)

Jag kan n inte hjälpa dig men visst vill man förnya sig ibland.... Kram Anette

Jag är lite sugen jag med, hojta till när du hittat någon bra;)

Fin zebratopp förresten!

Kram

Jag vill göra om ofta så jag gör själv. Men blogger är så lätt att hantera . Kram kram

Har en jättduktig kille i Spanien jag brukar jobba med kram Diana

Dessa har hjälp mig med min design
http://designfotofabriken.se/









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]