Lyxsöndag

 
Äntligen lite värme!
Så underbart ljuvligt.
Passade på att plantera lite blommor i våra urnor på framsidan.
Det är SÅ mycket vi skulle behöva fixa med i vår trädgård, men med tanke på hur vädret har varit denna vår har lusten verkligen inte infunnit sig att påta i trädgården.
Särskilt inte när det inte hör till favoritsysselsättningen i vanliga fall.
Självklart vill man ha en välskött och fin trädgård,
men jag tycker inte att det är särskilt roligt att hålla på med det.
 
 
Denna söndag har varit väldigt behaglig.
Tyvärr vaknade jag alldeles för tidigt imorse trots en sen gårdag och en barnfri morgon.
Men det var ändå skönt att kunna ligga kvar i sängen och titta en stund på Nyhetsmorgon.
För när händer det annars?
Aldrig.
Sedan for jag iväg och handlade blommor, mat och sysselsatte mig med lite butiksspaning.
Så lyxigt att inte behöva känna att man måste stressa hem, vilket jag nästan alltid känner när jag är iväg och fixar något.
 
 
Nu tänkte jag faktiskt lägga mig och vila en stund innan jag ska hämta mannen på tågstationen, som äntligen är på väg hem från sin resa, och sedan brumma vidare till Finspång och hämta hem grabbarna.
 
Hoppas ni har en härlig söndag med en massa sol och behaglig värme!


Härligt med sol och värme. Den blomman är så vacker, små klockor och en underbar färg 😉

Låter som du haft en skön helg! Så fint du gjort:)

Härliga sommarblommor! Hoppas att värmen kommer snart, vi har bara 15 grader och alldeles för mycket blåst... Kram!

Men va vackert - vilken sommarfeeling man får av bilderna!!

En härlig måndag önskar jag dig!

Åh vad fint du gjort! Måste köpa lite plantor ikväll och fixa lite hemma. Kram från Fröken i Söder

Vad härligt och vilka fina blomster!

underbara blommor o jätte fin kruka.. Man vill ju verkligen inte i detta väder. Igår underbart soligt o varmt i dag ruggigt kallt o regnet hänger i luften Vi kan väl bestämma om värme sol o sommar nu ?? =)
Ha en fin dag o start på veckan kramar

Gårdagen var härlig, synd att säga detsamma om måndagens väder... : (

Så härligt med sommarblommor!!
Här är det rena hösten idag, så tråkigt.

Kram

Åh vad fint med dina bommor. Jag har inet planterat de sista åren, troligen pga att jag inte varit motiverad eller haft ork. I år bara måste jag =) Kram

Blommor är så fint :) kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]