Italiensk måndag

Har avverkat en sådan där måndag som gått i en hisnande fart.
Teckenspråkskurs hela förmiddagen och möte i annan stad på eftermiddag.
Och så en lunch betående av ett äpple och en chokladboll däremellan.....
Så ni kan ju tänka er hur passande det var med ett ordentligt skrovmål på en nyöppnad italiensk restaurang här i stan efter ett snabbt stopp hemma för att kramas lite med grabbligan.
 
Vi firade en nybliven 50-åring, diskuterade getter, skrattade restaurangen lomhörd och stoppade i oss mycket god mat.
Så trots att denna måndag försvann i ett nafs, var det ändå en väldigt bra start på veckan.
 
Måndagens:
Kort Trench Gina Tricot, Blus H&M och Jeans Monki.


Det känns som denna veckan kommer gå väldigt fort överlag. En extra ledig dag är ju aldrig fel :)
Kul att komma ut och äta gott och ha trevligt.
Och du är lika snygg som vanligt.
Ha en fin dag









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]