En (eller två) Groupie på Kolmården

 
Även om det ser ganska så folktomt ut just här, på väg in i Bamses värld, så var det långt ifrån tomt i parken idag. Väldigt många tyckte tydligen att det var en jätte bra idé att åka dit idag.
Jag var iförd vinterjacka och Theo som är lika frusen som jag hade fingervantar.
För FY vad kallt det var.
Särskilt ute i Kolmårdsskogarna.
Vi besökte som sagt Bamses värld, lekte i lekparken, spanade på tigrarna, språkade med kamelerna och lyssnade på Samir och Viktor som framförde sina två (!) låtar.
Mer hade de inte att bjuda på så vi fick höra "Groupie" två gånger.
Men grabbarna var nöjda och jag var nöjd att det var snabbt avklarat så vi kunde vända tillbaka till bilen och värma upp oss igen.
 
 
Nu har tre trötta killar sjunkit ner i soffan framför en film med lördagsgodispåsen i högsta hugg.
När de sedan slocknat ska mannen och jag hugga in på lördagsräkorna och dåsa bort framför en film.
En slapp lördagskväll med andra ord efter en dag med mycket aktivitet och kyla.
 
Trevlig kväll på er!


Kul :) men synd att det var så kallt :/

Mysigt !! V pratar mycket om att han vill åka dit,
så vi får väl se om det blir ett besök där under semestern !
KRAM

Mysigt! Vi har inte bestämt om det blir Kolmården eller Furuvik i vår/sommar men nått blir det iaf!

Åhhh vad mysigt med Kålmorden. Har förstått att de gjort så fint till den här säsongen : ) kram Sofia









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]