4 + 4 + 7 + 40-årsfirande

 
I går startade vi upp firar-dagen med överlyckliga nyblivna 4-åringar.
Kändes som första året de verkligen förstod att de fyllde år och blev äldre.
 
 
På eftermiddagen kom övriga familjen för att fortsätta firandet.
Och eftersom äldste sonen och mannen fyller år om några dagar blev de också ordentligt uppvaktade.
 
 
Många uppsakattade presenter öppnades och några av favoriterna åkte på direkt.
 
 
Underbart väder gjorde att firandet fortsatte utomhus för att inviga några av grabbarnas nya favoriter.
 
 
Och så avslutade vi såklart med guldfärgad tårta som var dekorerad med grabbarnas favoritlag.
 
En mycket uppskattad dag som gjorde att det var en lycklig grabbliga som somnade gott denna lördag.
Trots att mannen fyller jämt i år är han inte mycket för att uppmärksamma sin dag och satsar istället på en 40-års resa tillsammans med vänner om ett par veckor.
 
Denna söndag är väldigt oplanerad.
Vi försöker hämta oss efter en sömnlös natt då desvärre den snart 7-årige sonen blev sjuk.
Kändes lite som "upp som en sol, ner som en pannkaka".
Men förhoppningsvis kan han leva lite på gårdagen och sysselsätta sig med presenterna som är av det lite mer lugna slaget.
 
Hoppas ni har en fin söndag!


Vilken toppen dag och stort garttis till dom alla :)

Så härliga bilder..Grattis i efterskott till alla..Ha en fin ohc mysig kväll,.kram kam

Oj vilket KALAS ! och så mycket godsaker :)
GRATTIS till samtliga "födelsedagsbarn" !
kram

wow vilket firande ni haft.
åhh va söta de är dina prinsar.
ha en fin start på veckan kram

Vilken kalashelg! Hoppas du får en skön start på veckan ;)

Härligt med kalas.

Madeleine

Wow vilket firande!
Kram och ha en fin vecka :)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]