De där helgerna......

Måndag igen och trots att endorfinerna från kvällens tabata-pass fortfarande ligger och pyr lite i kroppen är måndagar ändå alltid måndagar.
Och helgen som nu är över har bara gett mersmak för den där ledigheten.
Särskilt när man har haft en sådan där underbart härlig helg.
 
Vi startade upp den i fredags med middag hemma hos goda vänner.
Fortsatte sedan med en solig lördag som bl a innehöll en härlig löprunda, välsmakande middagsdate med mannen på Kopparhammaren och godisfrosseri i biosalongen. (Att filmen var riktigt dålig är redan bortglömt).
 
 
Helgen avslutades sedan med en söndags-sovmorgon, en blåsig promenad ner stan för att möta upp finaste tjejerna och inta en enorm brunch på Lingonfabriken.
 
 
 Detta är bara efterrättsbordet........
 
Fick sedan ett par timmar på stan innan det var dags att plocka upp ena sonen hos mormor och bege sig iväg till morfar där resten av grabbligan befann sig.
Där blev vi bortskämda med ännu mera mat och efterrätt.
Och en massa kramar såklart från nöjda små grabbar som även de haft en toppenhelg.
 
Ja, det där helgerna både fyller på välbefinnande-kontot men bidrar samtidigt till längtan efter mer.
Aldrig är man nöjd.... :).
 
Nu är det hög tid att hoppa i säng då A sover sin första natt utan napp.
Känner på mig att det kommer bli en orolig natt......


Vilken lyckad helg. Massor av trevligheter du/ni har gjort. Ser hur gott ut som helst det där efterättsbordet! :) Kram

Så underbart, och så bra helg ni haft. Ja måndagar är bra tråkiga

Vilka bilder! Blir både hungrig och sugen på gott! :)
Kram Jennica

hoppas det gått bra att sova utan napp. altid lite oroligt =)
Oj wow vilket efterrättsbord.
Öskar e fin fredag kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]