Bråvalla 2015

 Jag vet inte ens hur jag ska börja beskriva denna helg.
Känner mig fortfarande alldeles upprymd.
Upprymd och uppfylld av festival-endorfiner.
Och så lite trött.
 
Jag har nog aldrig dansat så mycket i hela mitt liv.
I fredags var vi igång i nästan 10 timmar i sträck och satt bara ner en kort stund när vi åt.
Övrig tid dansade, hoppade, sjöng och vandrade vi omkring på festivalområdet.
Kan säga att mitt aktivitets-armband nästan slog i taket :).
Så när jag vaknade i lördags morse var min kropp helt slut.
Förstod just inte då hur jag skulle orka en likadan dag till.
Men det gjorde jag såklart.
 
Under lördagens 12 timmar på festival softade vi dock en del vilket mina fötter var ganska så tacksamma för.
Softade och njöt av underbart väder.
Men vad vi dansade emellanåt!
Vi har upplevt Tove Styrke, Lunde Bros, Emeli Sandé, Ola Salo, R3HAB, Robbie Williams, Albin Myers, Nause, Katzenjammer, Major Lazor, Familjen, Kent, Eagles of Deth Metal och Calvin Harris.
En liten bråkdel av de 95 artister och band som spelade för 50 700 festivaldeltagare.
 
Jag vet inte hur många gånger vi tittade på varandra och konstaterade att "Varför har vi inte gjort detta förut??"
Och vilken tur då att vi har 10 år till av Bråvalla festival att se fram emot.
 
 
Nu hoppas vi att festival-endorfinerna hjälper mig igenom sista veckan på jobbet innan semester.


Men gud så kul med festival! Sååå länge sen man var på sånt... Ni verkar haft det toppen bra. Ha en trevlig fortsatt söndag. kram

Ha ha vad kul att läsa.
Du har nog sett och gjort allt jag inte har så våra inlägg kompenserar varandra :)
Jag hade i alla fall kul och det verkar du också ha haft fast nära åt hoppas jag på lite mer drag Kram

Waoow, hade jag gärna velat se och tänk se Kent och se dem spela finalnummret, Mannen i Vita hatten, =D, förstår ni haft det toppen

Men ava härligt! Ser ut som om ni haft en toppen helg!!

Wow så härligt förstår att du kommer leva på detta länge nu:)kram

Låter som en toppenhelg!!!

Men åhh vad roligt!! Att få dansa loss... det gör man allt för sällan nu för tiden ;)

Ja nu lever du på endorfinerna ett tag!!

Kram P









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]