Some shopping

 
Den här tiden på året brukar man ju kunna göra riktiga fynd bland butikerna.
Jag köper mest till grabbarna då de av förklarliga skäl förbrukar betydligt mer kläder än vad jag gör.
Men då kläder och mode är ett av mina absolut största intressen slinker det såklart med ett och ett annat plagg även till mig.
Och i REA-tider kan man ju dessutom unna sig lite extra med gott samvete.
Det där med dyra märkskläder har liksom aldrig riktigt lockat mig.
Jag följer ofta trender och smaken förändras ganska så ofta.
Jag tröttnar snabbt på mina kläder och då skulle det inte vara särskilt ekonomiskt med dyra designerplagg som jag tappat intresset för efter några månader.
Så mina flesta kläder inhandalas på de vanliga kedjorna, men jag är ändå noga med att söka efter de där plaggen med så god kvalité som möjligt.
För det kan verkligen variera.....
 
Topp från Bik Bok, Linnen från H&M och Kimono från Monki.
 
Jag är ju en riktig svart-vit shoppare, men till sommaren brukar jag kunna vidga mina färg-vyer något.
Mina senaste inköp gick helt i färgernas tecken.
 
 
Och häromdagen fyndade jag denna handväska på Scorette.
Använder mest större "bags" och har tittat ett tag nu efter en lite mindre handväska med snygga detaljer.
Riktigt nöjd med mitt REA-fynd.
 
 
Denna fredag verkar bjuda på en hel del sol men samtidigt ganska så kalla temperaturer.
Så vi får se vad vi hittar på idag.
I kväll ska vi i alla fall fira att mannen går på semester!
 
Trevlig fredag på er!


Trevlig fredag du med. Såå fina fynd 😊

Vilka fina fynd! Underbara färger!!
Jag shoppar mer än gärna också på rea. Just då passar jag på att köpa mer "märkesvaror". Som ex en klassisk Gant tröja eller en odd molly kofta.

Kram

Snygga plagg, håller med, är likadan skulle inte heller kunna köpa massa syra plaggför jag tröttnar oxå fort som du säger.

Jag älskar att handla till mina killar... Jag har kollat lite rea och köpt t mig själv men jag håller mig också till de större kedjorna! Märkeskläder köper jag ibland när det är BRA rea hehe
Så härligt att din man också gått på semester nu!

Kram Sandra

Men så härliga färger det är på dina nya fynd!

Madeleine

Så himla snygga plagg du har köpt dig! Ursnyggt i sommaren :) Kram Jannice

massa fint . är dålig på kläder till mej själv även i fall det behövs.
och färger hahah ja en av tio typ kommer alltid hem me svart ändå =)

Hi hi som mej då...svart och vit..lite beige men på sommaren då jäklar ! Orange, cerise, turkos.... men just i sommar har jag fortsatt varit ganska trist? för vem vill flasha vita ben med en färgrann klänning liksom :)

Nä nu får den där solen allt ta och bränna på den här d-vitamin hungrande kroppen!! Skönt att jag har en solresa att se fram emot om några veckor!

Jag köper faktiskt inte så mycket sommarkläder... just för att de används så lite :/ Lägger mer pengar på bra vinterjackor och dyl. Men det är som sagt ofta väldigt bra rea på somrarna!

Kram P

Så mycket snyggt, kul och shoppa. Ha en mysig lördag kväll

Så mycket snyggt. Kul med shopping!
Ha en fin lördag kram

Det är ju så roligt att shoppa. Vi ska till Vingåker i nästa vecka. Hoppas på att hitta lite då.

Snygga fynd! Kul att du visar!
Ha det gott,
kram Jennica









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]