Smögen

 
Onsdagen har spenderats på Smögen.
Vi har promenerat och promenerat, tittat i små butiker på bryggan, shoppat, ätit räkor och blåst bort.
Lite lätt röda så här på kvällen inser vi att solen visst tagit lite trots att den knappt tittat fram idag.
Vinden har varit deto mer påtaglig.
Men vi har njutit ändå av Smögens härliga miljöer.
Och räkor.
 
 
Nu ska vi njuta av lite kvällsgott i form av kex, ostar, frukt och annat smaskigt.
Sjunka ner i soffan när grabbligan slocknat och hålla tummarna för en torsdag på stranden.


Det är verkligen fint i Smögen!

Underbara Smögen! Och sååå gott med räkor!
Kram

Åhh är du där nu ?? Avis .. ska dit första helgen i aug har vi bokat för ja jobbar denna helg som kommer.
visst är det så himla fint o mysigt att gå¨på bryggan in i alla affärer o bara va. gud så mysigt längtar :D
hittade ni något kul ?

älskar skal djur oxå det är ett måste bland dessa färska där .

ÅH Smögen, där har jag ej vart sen jag var liten. Måste åka dit igen!

Oj så härligt det ser ut, och vilket räkberg, mums!

Gud så härligt och fint! Blev dessutom grymt sugen på räkor... 😜 ha en fin dag! Kram

Räkorna ser gudomligt goda ut :)
Ha en fin dag och hoppas på finare väder.

Madeleine

Såå fina bilder, ser otroligt mysigt ut. Ha en härlig helg!

Är så fint i Smögen , hoppas bara att det slutar blåsa så ni får njuta av lite värme också.
Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]