Semesterträning

 
Morgonens löprunda genomfördes fram och tillbaka på stranden för att försöka skona mina onda benhinnor så mycket som möjligt.
Senaste veckornas asfaltslöpning med ganska tät frekvens blev viss lite för mycket och benhinnorna sa dessvärre till slut ifrån.
På semestern är då jag tränar som allra mest.
Gärna varje dag om det är möjligt .
För det är ju när man är ledig som all den där tiden plötsligt finns och man behöver inte hela tiden prioritera bort något annat för att hinna med träningen.
Och det där härliga endorfinpåslaget blir som en drog man vill ha varje dag och då priorierar man istället bort vilan vilket såklart är jätte tokigt.
Så nu måste jag lyssna på kroppen som säger ifrån och lägga in en del vilodagar mellan passen.
Trots att det är aningens frustrerande.
 
 
Här duggar inte inläggen tätt precis.
Vi semestrar för fullt och då blir datorn lätt bortglömd.
Vi njuter av ledigheten, av att vara här och av att vädret faktiskt är helt OK.
Ingen riktig sommarvärme och inga ljumma kvällar då man kan sitta ute och äta, men ändå helt OK.
I dag har vi suttit ute och solat hela förmiddagen innan vi brummade in till Halmstad för lite födelsedagspresent-shopping.
Och nu ska vi njuta av grillade laxpaket (trots att vi får göra det inomhus).
 
Hoppas ni har en härlig torsdagkväll!


Åh, att springa på stranden är magiskt! Oavsett om det är sol eller regn :-) Hoppas du slipper ha ont framöver...

KRAM

Så snygg bild! Grym du är som tränar på även under semestern, har försökt göra det jag med.

Kram

Vad härligt :) Snygga skor :D

Skönt det låter!! Grymma dej som tränar fat sem. Jag måste bättra mej nu.. Trevlig Fredag ♡

Min träning har haft lite semester :) men i morgon ska jag till gymmet är tanken.
Jag har likadana skor fast annan färg :)

Madeleine









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]