Höstkänslor

I dag blåser det verkligen höstliknande vindar på västkusten.
Vi har mest hållit oss inomhus.
Grabbarna har byggt lego, ritat, spelat spel och lekt kurragömma.
Jag har lyckats plöja bok vilket inte hör till vanligheten, men nu kryper rastlösheten i kroppen.
Är sugen på en löprunda, men måste låta benen vila idag.
 
 
Vi tog i alla fall en liten snabbvända ner till havet.
Spanade på kitesurfarna och tjurarna.
Kontrollerade att grabbarnas strandslott inte blåst omkull och längtade till varma sommarbrisar.
 
 
Åh vad gärna jag vill att de ska ha rätt när de pratar om värme till helgen och nästa vecka.
Vi bara måste få lite mer av den där värmen och solen innan ledigheten är över.
För i dag känns det verkligen som höst!
 
Men nu glömmer vi det.
Laddar istället för grabbarnas disco ikväll som av inbjudan att tyda ska gå av stapeln i vardagsrummet.
 
Hoppas ni har en trevlig fredag. Utan höstkänslor.


Ser ut som om ni har det super härligt trots höstkänsla...å disco i vardagsrummet låter inte helt fel! vart är min inbjudan ? ;-)

Mysig dag trots höstkonsert ser det ut som! Även här känns det höstlikt och jag har bytt ut sommarblommor mot krysantemum dom tål kylan nu till hösten... Trevlig helg!

Höstkänsla här med idag. Så vi har bakat idag jag och tjejerna :)
Ta det lugnt på dansgolvet :)

Madeleine

Ja usch det är verkligen höstkänsla tyvärr! Men man får liksom göra det bästa av situationen :-D

Ja det var verkligen höstkänslor över korten, här sken solen och även idag, men vet ej hur varmt det är, igår var det skönt runt 20gr kanske =D

Idag har jag inte haft någon höstkänsla alls. Så härligt med lite värme. :-D

Det måste vart den sämsta sommaren på år och dag,
men igår fick vi ÄNTLIGEN lite sommarkänsla.
Det var väl dryga 20 grader och sol så jag kunde spendera dagen i en bade-nbaden på altanen.
Idag är det dok 12 grader och regn igen.
Underbart är kort ! ;)

Kram

Så tråkigt med vädret! Det regnade på morgonträningen men nu när jag klädde på mig sken solen, så jag tog shorts... Nu spöregnar det igen. SUCK.









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]