Blåsiga Västkusten

 
Nu har vi förflyttat oss söderut längs Västkusten.
Till vårt sommarparadis som dessvärre inte bjuder på sommarväder.
Kyliga vindar och grå himmel lockade fram höstkänslorna på förmiddagens pw.
 
Men vi trotsar den tidiga hösten och fyller kvällen med sommarkänslor när vi tänker besöka favoritrestaurangen på Tylösand.
 
Än har jag inte gett upp hoppet helt om sommar.


N

Jag har faktiskt gett upp hoppet haha..

Vad härligt det ser ut att vara! :-D

Hoppas sommaren kmr i Augusti dom alla säger :)

Här har du en till som håller tummar och tår för att sommaren dyker upp snart !
Det vore väl för hemskt om den redan skulle vara "över" !!
Kram

Jag har gett upp hoppet. Jag kanske är knäpp men det gör inget...

Det ser jag ju nu att ni är några mil bort :) har ju varit rätt ok väder idag om man jämför med de senaste dagarna, kraven ändras på vädret :)

Madeleine

Min semester lider mot sitt slut men ännu har jag inte gett upp hoppet heller. Hoppas på härliga augustikvällar.

Kram

jag hoppas verkligen att sommarvärmen kommer. det är höst ute nu känns det som :/ kram

Lagom less på den svenska sommaren nu:)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]