Besök

I går fick vi huset fullt av besök.
Så på kvällen gick vi till Feldts brygga för att äta gott och umgås.
Då vårat sällskap nu bestod av 15 personer fick vi en egen liten del av restaurangen där vi kunde husera fritt.
 
 
Vi åt och drack mycket gott och njöt av den vackra solnedgången som spelades upp precis bredvid.
 
 
Men det var dessvärre inte lika behaglig temperatur som vacker kväll.
Vi frös oss hem tillbaka till huset där vi dock snart blev varma igen av alla skrattsalvor och intensiva samtalsämnen.
 
En mycket trevlig fredagsskväll tillsammans med nära och kära.
 
I dag öser regnet ner i Kungshamn och rastlösheten hänger som en grått moln ovanför de flesta av oss.
De flesta av gårdagens gäster har åkt vidare och resterande tillfälliga Kungshamnsbor ska försöka göra det bästa av denna dag.
Sista dagen i Kungshamn.


Skit att västkusten inte kan visa sig från sin bästa sida när ni är här... solnedgången är ju vacker men kylan.. burr!
Min granne dricker glögg, ja det känns faktiskt helt ok haha
Hoppas ni har haft en bra sista dag

Kram Sandra

Vilka underbara bilder! Tänk som sagt om det hade varit lite värme också.
Nu öser regnet ner här också. Fy bubblan!

Kram

Vad fint!! Ha det så härligt ♡

ser himla trevligt ut... kram

Ser jättehärligt ut där. Kram









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]