Äntligen!

 
Vilken ljuvlig dag det har varit idag!
Äntligen har känslan av sommar infunnit sig.
Vi har verkligen haft en sådan där härligt avslappnad sommardag.
Utomhus precis hela dagen.
Grabbarna har stundtals lekt riktigt bra och jag har kunnat ligga några minuter i taget i solen och läsa.
Är helt fast i den där boken och tar varje tillfälle jag kan att läsa några rader.
Ni vet den där känslan när man bara längtar efter att få plocka upp boken och fortsätta.
Det var länge sedan jag upplevde det.
 
 
När aktivieterna var slut här hemma och jag fått en hel del sol hoppade vi på cyklarna och begav oss till en lekpark för att grabbarna skulle få leka av sig ordentligt.
 
Jag älskar den här typen av dagar.
När man går omkring här hemma i solen helt osminkad med en knut på huvdet, iförd endast bikini och mest bara är.
Det är vekligen semester för mig.
 
Hoppas solen har skinit på er med idag!


Visst är de skönt när de kan komma överens? Mina två har mestadels konflikter med varandra och därför njuter man lite extra de gånger de håller sams ;)









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]