Ännu en semesterdag

 
 Åh vad fort det går.
Semesterdagarna bara flyger förbi och jag är inte riktigt beredd på att det går så fort.
Trots att det kan vara riktigt tufft att vara själv med grabbarna är det ju samtidigt så härligt att få vara tillsammans med dem hela dagarna istället för bara någon timme på kvällen.
Men nästa vecka går även mannen på semester och då har vi ytterligare fyra veckor ledigt tillsammans så jag ska absolut inte klaga.
Men det går förskräckligt fort.
 
 
Vi har haft ännu en sådan där dag som hela tiden växlat mellan sol och ösregn.
Det är lite svårt att få till de där utomhusaktiviteterna när man liksom inte vet när himlen ska öppna sig nästa gång. Det är ju egentligen så dumt,  men det känns nästan som om man (jag) bara går och väntar på att sommaren ska starta på något vis. Att man inte riktigt upplever att vi faktiskt är mitt uppe i den och på så sätt kanske går miste om den.
För det kan ju faktiskt vara så att vädret inte blir bättre än så här och då gäller det ju att njuta av det som är istället för att vänta på något annat.
 
 
 I dag var det äldste sonens tur göra ett besök hos frissan.
Han var mycket bestämd på att han skulle ha en silverfärgad tuppkam.
Min stora tandlösa kille!
 
Hoppas ni har fått njuta av lite mer stabilt sommarväder idag!
 


Vad mysigt med gemensam semester och vilka snygga frillor! :-D

Men så snyggt, har aldrig sett silverfärgad tidigare. Roligt med något annat än det blå eller rosa som man annars alltid ser;)

Skönt att mannen också går på semester så ni får vara hela familjen.
Här har det ocksp pendlat i väder, först stålande sol, sen blixtrar och dunder och tillslut sol igen:)

Kram

så fin han blev

Skönt ni ändå har sem ihop vi hade bara några dagar sen jobbar han . där för ja e deppig me tror ja :d men mina små skatter har ja ju att gosa me var dag samma som du så tacksam är man ju för det så länge de är små och vill va me mamma :d

Må så gott kram

Vad mysigt med fyra veckor tillsammans, hoppas ni får många fina dagar! :)

Fin grabb du har:)

God morgon..Vilken cooling på bilderna..så fin har blev i håret :) Ha en fin sommar dag..Ja när det är sommar & semester får man unna sig massa gott..ha en bra dag.kram kram

God morgon..Vilken cooling på bilderna..så fin har blev i håret :) Ha en fin sommar dag..Ja när det är sommar & semester får man unna sig massa gott..ha en bra dag.kram kram

Mysigt att ni snart får ha semester tillsammans! Förstår precis vad du menar med att sommaren kanske springer förbi utan att vi märker det då vi väntar på sol å värme...känns nästan lite ledsamt när man tänker på det... Tänk om vi inte får bättre väder och bara går och längtar istället för att njuta...så får det inte bli! Nu njuter vi till max å bestämmer att detta blir bra!

KRAM

PS va söt sonen vart i frillan!! Tufft tycker jag!!

Så fin han vart i håret och ja sommaren vill inte riktigt komma, men det har varit toppenfint för oss denna veckan =D









Välkommen hit!

Jag är en ung börjar-närma-mig-40-åring som bor i Norrköping i ett litet hus tillsammans med min man och tre busfrön till grabbar. Min vardag är en intensiv blandning av allt mellan höga tvättberg till legofyllda golv. Den kryddas dock med ett stort behov av det där lilla extra som glittrar, glimmar och förgyller tillvaron.

Jag är en godisälskande shopoholic som gärna tränar så mycket jag kan och får tillfälle till. Varje dag är en ny lärdom och ett konstaterande att jag faktiskt är en trebarnsmamma!

Hoppas Du ska trivas och vill titta in igen. Och lämnar Du ett litet avtryck blir jag strålande glad!

Kontakt: [email protected]